Artykuł sponsorowany

4 rzeczy, których nie powinniśmy robić u fryzjera

4 rzeczy, których nie powinniśmy robić u fryzjera

Spis treści

Każdy z nas od czasu do czasu korzysta z usług fryzjera. Odwiedzając zakład fryzjerski z reguły skupiamy się na tym, jakie są nasze oczekiwania związane z taką wizytą. Czasami jednak warto zadać sobie pytanie, czy istnieją pewne zasady savoir vivre’u, których powinniśmy przestrzegać u fryzjera, a jeśli tak, to jakie? Jeśli chcesz poznać odpowiedź na to pytanie, zapraszamy do lektury.

Spóźnianie się i nieodwoływanie wizyt

Fryzjer umawiając nas na konkretną godzinę oczekuje, że będziemy na czas, przez co kolejny klient zostanie obsłużony zgodnie z planem. Jeśli się spóźnimy, to następna osoba usiądzie na fotelu z opóźnieniem, co wpłynie na pracę fryzjera w konkretnym dniu. Nie warto więc stresować fryzjera swoimi spóźnieniami. Jeżeli natomiast coś nam wypadnie i zmuszeni będziemy odwołać wizytę, dobrze jest zadzwonić i powiadomić go o tym fakcie.

Przeczytaj również: Kryteria wyboru salonu fryzjerskiego

Niestosowanie się do poleceń fryzjera

Od czasu do czasu fryzjer może poprosić nas o konkretny sposób trzymania głowy itp. Dlatego, aby być w kontakcie z fryzjerem, niewskazane jest np. słuchanie muzyki na słuchawkach czy też niestosowanie się do jego poleceń, kiedy np. prosi nas o nieruchome trzymanie głowy. Zachowanie takie skutkować może nieprawidłowym wykonaniem fryzury, co nie będzie winą fryzjera, tylko naszą! Aby skorzystać z profesjonalnych usług fryzjerskich, warto zgłosić się do salonu fryzjerskiego na warszawskich Kabatach

Przeczytaj również: Fryzury polecane dla kobiet. Aktualne trendy

Rozmawianie przez komórkę

O ile kompletnie niepraktyczne jest przeglądanie komórki podczas strzyżenia czy farbowania, o tyle ktoś może wpaść na pomysł, aby podczas wizyty u fryzjera zadzwonić gdzieś w ważnej sprawie. Jest to jednak niepożądane z racji tego, ze zakłóca to pracę fryzjera oraz uniemożliwia nam stosowanie się do jego poleceń. Nie mówiąc już o tym, że komórka, którą trzymamy przy uchu, może przeszkadzać fryzjerowi w strzyżeniu czy farbowaniu. Także siedząc w poczekalni u fryzjera, pamiętajmy, aby nie rozmawiać zbyt głośno przez telefon komórkowy, gdyż może to przeszkadzać innym.

Przeczytaj również: Dlaczego warto strzyc włosy w profesjonalnym salonie fryzjerskim?

Niejasne komunikowanie się

Ważne, aby jasno komunikować, jakiego rodzaju fryzurę pragniemy uzyskać. Brak jasnej informacji skutkować może rozczarowaniem i niezadowoleniem z efektu strzyżenia czy farbowania. Dlatego starajmy się jak najbardziej szczegółowo wytłumaczyć, o jaką fryzurę czy kolor nam chodzi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

Korzystamy z plików cookies, które zapisują się w pamięci Twojej przeglądarki.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony. Korzystamy z nich także w celach analitycznych i reklamowych, również przy współpracy z partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies przechodząc do ustawień. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.